Elikkä puoltoista vuotta kerkesin Facebookissa olla ja nyt vasta yks päivä sitten poistin tunnukseni sieltä, ja ihan hyvin olen pärjännyt ilman sitäkin.

Miksi tunnukseni poistin..

Syitä on monia, ensinnäkin minua ei paskaakaan kiinnostanut sellaisten ihmisten kommentoinnit, joiden elämä ei mua tippaakaan hetkauta, jos joskus jossai näkee voi moikata, ja se on siinä. Ei sitte kuitenkaa viittyny vaan näitä ihmisiä poistaa ku sitte ois tullu sanomista; miks poistit? mitä oon tehny?.. jne.

Toinen syy oli se että todellakin olin koukussa Facebookkiin, piti käydä päivässä mooooonta kertaa tarkistamassa onko tullut kommentteja ja päivitykset. Minulla on myös puhelimessa netti, eli pääsin tarkistamaan uusimmat "uutiset" sieltä milloin ja missä vain. Mielestäni ajan voi käyttää paremminkin ja tiesin että ainut keino lopettaa jatkuva käyminen on poistaa tunnus, monesti koitin vähentää mut ei se oikein toiminu.

Vielä on kolmas syy, olen aivan liian temperamenttinen ja ajauduin monesti "keskustelu riitoihin" ja pahoitin mieleni, oli hyvä poistaa tunnus ennenkuin jotain pahempaa ois tapahtunu.. Tarkoitan että jonkun kanssa olisi mennyt välit turhanpäivästen Facebook riitojen takia. Facebookissa helposti myös antoi itsestään väärän kuvan, kun kommentteja tai statuksia ymmärrettiin väärin.

Hyvin olen pärjännyt ilman enkä enää koskaan mene sinne takaisin. Onneks on mese ja puhelin

Loppujen lopuksi Facebookissa ei ollut minulle mitään sellaista, minkä takia olisin sinne jäänyt, että siitä olisi jotain hyötyä. Koitin ensin  keksiä tekosyitä miksi en voi lähteä FB:stä, sitten vain poistin tunnuksen ja heti tuli helpottunut olo.

 

Nii ja hei, tiedoks että mulla ei oo mitään paskaa facebookkia kohtaan, ihan kiva systeemi, ei vaan ollu...

Mun juttu ollenkaan...